جمعه ۱۱ آبان
تساوی شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۲۳۹۲
بازدید : ۱۰۷۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
تساوی . دم زدند بس از مساوات زنان عاقبت اینان کنند زین ره زیان
گرچه مردان را زنا ن پرورده اند بس مرارتها در این ره دیده اند
پرچم میدان به دستش میدهند کار سنگین ، دون و پستش میدهند
کار مردان در ره تولید نان زن چنان معبود خود پرورده جان
این یکی باشد لطیف و غمگسار آن یکی جنگاور و آهن مدار
خون بود از بهر مردان افتخار خون چو بیند زن شود زار و نزار
آن یکی حافظ به میدان جهاد این یکی می آورد شیر از نهاد
زن چو جان باشد و مرد است جسم او همره مرد است نباشد خصم او
برتری بر دیگری هر یک کنند بر اساس کار یزدان شک کنند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.