يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
عصر ما ،عصر زمان ،عصر تلاش و جنب و جوش
عصر دانشگاه و درس و برگه های تست هوش
عصر مد، عصر قیافه ،مرد و زنهای عجیب
عصر میمونهای دلقک، گربه های چکمه پوش
دوره ی هیپ هاپ و رپ، یا رقص مایکل جکسونی
ریتم تند یک ترانه، هندزفری ها پشت گوش
عصر کوکائین و ماری، نشئگی با قرص اکس
عصر اوج خود کشیها، رگ زدنها زیر دوش
عصر تحمیل عقاید، دیکتاتورهای بزرگ
عصر اعدام و شکنجه، با طناب و آب جوش
بر تریهای نظامی...جنگهای احمقانه!
بن لادنهای خیالی، در توهم های بوش
عصر اشغال و تجاوز، گله ی تانک و نفر بر
یک زمین رام و کوچک، اینهمه اسب چموش؟!
عصر تبلیغات چرت از هر کانال مبتذل
از غذای سگ گرفته، تا لباس و مرگ موش
عصر ما ،عصر تباهی! مرگ ایمان و شرف
یادی از بیچاره ها و بچه های گل فروش
یادی از پایین شهر و اشک و آه مادران
قصه ی فقر و نداری، مردمان سخت کوش
اینهمه معتاد و دزد و بیوه های تن فروش
حاصل کوتاهی ما...اینهمه خانه به دوش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.