سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        نشود ! هرگز ! هرگز ! هرگز !

        شعری از

        علیرضا آیت اللهی

        از دفتر آیتِ ایران نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۲۳۵۷۱
          بازدید : ۸۵۲   |    نظرات : ۶۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا آیت اللهی

        باز گشتی به جهنم که کُنی پردیسش ؟!
        نشود ! ، هرگز ! هرگز ! هرگز... !
        نه خدائی ، نه پیمبر ، و نه ئی معجزه گر
        چون که این هیمه ی تر ،
        اندکی خشک به بر ،
        سالها بر لب دریای ستم ،
        آب مکروه و حرامش دادند
        و وجودش ز گناه
        برتر از نار جهنم
        به شراره خیزد ....
         
        آه !هیهات زمن !
        آه ، هیهات ز ما : ! :
        گوشِ گران ،
        چشمچران ،
        با همه ی کفرِ زبان ،
        در هر شرٌ : کارگران !
        .
        .
        .
        تا برسد نوبت آن کوزه گران؛
        ازگِلِ بد یُمنِ من و شِفته ی ما
        کوزه بسازند ز آبی که دهد : هیمه تر !
        ... و دوباره از سر !
        باطل دور
        تو تسلسل بنگر !
        و دوباره از سر !
         و دوباره از سر !
         
        ... و چنین است که گویند به برزخ آمد ! ؛
        تو بخوان : دوزخ ، دوزخ ، دوزخ
         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0