جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
1.
شـــاعر شدم
کـه چشمهایت را بسرایم
مـن ، کافـــه چی نیستم
تلخـی نکـــن !
2.
من
روی خیال ِ آمدنت
قفل کرده ام . . .
3.
من به دستهایم قول داده ام
قلب ِ تپنده ی دستهایت را . . .
بمان تا عاشقی کنم !
4.
عریان نشو
تمامت
طعم ِ بوسه های من است !
5.
رؤیایم تکه تکه می شود
وقتی
به من ، فکر نمی کنی !
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.