يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر امید اسدی (مسافر نقره ای)
آخرین اشعار ناب امید اسدی (مسافر نقره ای)
|
پاییزِ خوبی را نگذراندم، این شعر برای پاییز ! :
--------------------------------------------------
تو بازداشتی پاییز !
از خود دفاع کن !
چند نفر را گرفتار عشق کرده ای ؟
چند صدا را پر از بغض کرده ای ؟
از هم دست هایت بگو !
از بارانی که اشکهای دلتنگی را
در خود پنهان کرده بود
جرم تو سنگین است پاییز !
هنوز رد پای غم،
بر روی برگهای زرد باقی ست
برای حکم بازداشتت اما،
همین یک سرِ نخ کافیست
بعدِ تو،
زمستانی می آید سرد
آسمانی پر از رعد
که مرا با خود می بَرد
بعدِ تو،
هیچکس از "دوست داشتن"
نخواهد گفت ...
اینجا، آخرِ خط است
بازی تمام شد ...
اینبار شاکیِ پرونده ات،
"عشقِ من" است
ای زمان !
دستبند بزن به دستانِ خزان،
او یکسال،
بازداشت است ...
---------------------
امید، 16 آذر نود و دو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.