جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
برای چیدن نور از ستاره
تصور کن همه دنیا بهاره
بدون عشق هم شاید نیاید
بهاری در خیال سنگواره
******
شب است و غم گرفته تار و پودم
به یغما می برد کل وجودم
مقصر این دل محزون شیدا است
که وقت بیدلی خوشبخت بودم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.