جمعه ۲ آذر
شبرنگ شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر ایثار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ فروردين ۱۳۹۰ ۰۳:۱۱ شماره ثبت ۲۳۳۴
بازدید : ۱۱۲۲ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
شبرنگ
بـــا ســحر بــودیم شـــبرنگی نـــبود بوی گل را جز تو آهنگی نبود
مست بودیم شوکران دادند به ما خفته بودیم خواب را بردند ز ما
پیرمان جز چشم بیداری نداشت همــچو ما غیر از خدا یاری نداشت
آشــــنای خوبـــمان از غــم شکست بـــاده هـــایش از کف رنــدان گسـست
بـــاز یادم آمد آن ایام تلخ دورهً بد عهدی و تنگـــی چرخ
دیـــدی آخر باور آمد هـــجر یار بـــاغبان سکنی گرفت در لاله زاز
ایـــن زمان هم شامیان کینه تـــوز از عـــلی کردند تبری شام و روز
بــــــاز هم مــــولایـــمان تــــنها شــده شــــهر خـــالـــی از ابوذرهـــا شده
بــــاز هم گلـــزارمان نیلی شده سهـــم زهــــرا از فــــدک سِِـــیلی شده
زهــــر دنیا بی اثر در مومن است ایمن او از کید هر اهریمن است
بــــا حسین بودن به دشـــت کــــربلا یــــا به کـــاخ سبــــز و سهمی از طـــلا
بـــا بسیجی ها چنین سودا مکـــن عــــاشقان را صحبت از دنــــیا مکن
تــــا ابد جنگ است مـــان خیر و شر راحت از ( طوفان ) نــــداری ای بشر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.