دس ِ خـــدا سپـــردمت
بـا کلی بغض و التماس
اگـــه یــه روز غـم نبینی
به خــدا تـــأثیر ِ دعــاس
به خــــــدا آرزوم ایـنــــه
دنیـــــا به کامت بمونــه
خوش باشی توی زندگی
تمــــــــوم ِ دنیـــا بدونــه
دنیـــا بدونه واســه مــن
معنی عـشق ، مقـدسه
یه بوســه از لبای تـــــو
بـرای عـاشقی بســـــه
دس ِ خـــدا می سپرمت
شـــاید فراموشت کنــم
سر میذارم رو غصه هام
کــه تــرک ِ آغوشت کنم
کـــــــاری ازم برنمیـــــاد
وقتی تــــو دوسم نداری
هرچی بگم دوسِت دارم
حتی به روتم نیـاری . . .