جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
|
در چشمِ هر آزاده ای نورِ رضایت نیست
یاری رسانِ عقل جز دستِ حماقت نیست
در خانه ی بی روحِ مغزَ افکارِ شیطانی
حتی درونِ سینه ها ترسَ از قیامت نیست
هر دشمنی یا کینه از نفسِ درون آمد
این بی حیای زشت در بندِ اسارت نیست
بی وقفه می کوبند طبل پر صدای عدل
اما صدایی جز شکست ِ هر عدالت نیست
در صورتِ مردانِ نا پاک و حقیقت کش
چیزی شبیه ِ شرم یا حتی خجالت نیست
دیروز می رفتند حالا مانده اند اینجا
وقتی که می دانند راهی جز اقامت نیست
از عادلان شرع چیزی نیست بنویسم
گفتار ِ من بیهوده شد گوش ِ شهادت نیست
دوران حرف حق زدن پایان گرفت امشب
خاموش گفتم این چنین رسم رفاقت نیست
از شعر های بی صدا مردی نمی خوابد
شاید که او می داند این تقصیر ساعت نیست
یک دشت سبز و زنده را یک دم تصور کن
آن هم از این تشویش ها یک لحظه راحت نیست
دنیای بی مهر شما از ذهن من دور است
من دل نوازم دل نسوزانید طاقت نیست
محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
03/11/1392 ساعت 12 شب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.