يکشنبه ۴ آذر
شب بیست و ششم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ۲۳:۱۴ شماره ثبت ۲۲۹۸۴
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
در کوچه ی اما و اگر حیرانم
از سوز دعای بی اثر حیرانم
بیهوده به قلب ساکتم دل بستی
من بین خدا و خیر و شر حیرانم..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.