شنبه ۳ آذر
کو بهار دیگری؟ شعری از رحیم الله ارتگلی
از دفتر فصل زلیخا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۲۲۹۷۲
بازدید : ۶۱۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر رحیم الله ارتگلی
آخرین اشعار ناب رحیم الله ارتگلی
|
بـرگهـا می ریـزد امـا کـو بـهـار دیـگـری؟
بـاغ می تـرسـم نبـیـند بـرگ و بار دیگـری
من که یک رنگم چه کارم با شمار فصلها؟
روزگـاری می سـپـارم بـا شـمـار دیـگـری
سهمم از سیارهٔ کج قطب تاریک غم است
سـرزمـیـن دیگـری بـایـد ، مـدار دیـگــری
انفجـاری روز سـبـز بیشـه ام را زرد کـرد
در شـب تـارم دریـغ از انفـجـار دیـگـــری
کار عشـق و بار شعـرم را خـریداری نبود
فرصـتی کـو تا بسـازم کار و بار دیگـری؟
نـازنینی را کـه عمـری بید مجنونش شـدم
در خـزانـم می رود در سـایه سار دیگـری
تا زمین خوردم زمان هم پایمالم کرد ورفت
بر زمین ماند از زمان یک بیمزار دیگری
مـن که خود با خویشتن نامردمیها کردهام
دیگــر از مــردم نـدارم انتــظــار دیـگــری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.