جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
سر شب یادم از ایران که آید
شهیدان وطن را می ستاید
همیشه تابش نور شهیدان
سیاهی در دلم را می زداید
*******
شبی تاریک یادی از وطن کن
جوانان را برایش در کفن کن
اگر مهتاب نوری بر نتابید
تو جان چشمه را پرتو فکن کن
*******
سحر آنگه که خوابیده ستاره
برای دفع دشمن چیست چاره؟
تمام مرز را سنگر ببندیم
زنیم بر چشم دشمن چارپاره
عباسعلی استکی 92/11/10
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.