جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زريناز(دختر آب و آيينه)
آخرین اشعار ناب زريناز(دختر آب و آيينه)
|
بی تو
چشمانم را میبندم
به روی جهـــان و هرچه در آن است
دلم
فقــــط یک *تـــو* می خواست
که کنارم باشی
وبا نوازش گيسوانم
پلک هایم را بگشایی
رو به
جهــــــــــآن خودت.........
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.