پنجشنبه ۱ آذر
امتداد شب....! شعری از صدف عظیمی
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ۱۰:۳۶ شماره ثبت ۲۲۷۳۴
بازدید : ۲۶۶۴ | نظرات : ۴۹۵
|
آخرین اشعار ناب صدف عظیمی
|
به نام خداوند صدف
صدر نشین غربت سکوتی ممتد...
من!
آزموده ام خویشتن را...
گوشم از صدای صدارت سکوت کر است...
شاید!
مصلوبم:
از دیده به دیوار ترک خورده ی دل...
مرو!
گوش به بیداد خاموش لبان خفته ات سپردن ؛
زنده ام میدارد
تا که،
در هیاهوی بیدار کنج اتاق ؛
ساده بمیرم!
پ.ن:
تقدیم به صدای گرمت
وقتی که لبانت خاموش است!
تریبون آزاد - نقد
صاحب اثر راضی است.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.