جمعه ۲ آذر
خوش باوری شعری از روح اله محمدی
از دفتر بارانی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۳۸ شماره ثبت ۲۲۶۴۹
بازدید : ۹۳۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب روح اله محمدی
|
"خوش باوری"
یار زیباروی ما ناگه شبی رنجید و رفت
قطره غلطان اشک از دیده را فهمید و رفت
بعد از آن "یاد و غمش"را در دل من جاگذاشت
در عوض "شور و طراوت" را ز من دزدید و رفت
با نگاهش زیر و رو شد سرزمین دل ، ولی
با فراقش بذر حسرت را در آن پاشید و رفت
گفتم ای رعنا امید وصل دارم ، ناگهان
بر من و بر اینهمه خوش باوری خندید و رفت
مهر مهرویان دگر در دل نیفتد چونکه او
"شاخه ی بکر محبت" را ز قلبم چید و رفت
باز چشمم را پر از شبنم نموده این سوال
یار من "آخر چرا " "آخر چرا " رنجید و رفت؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.