يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
امشب کنار یاد تو صد خیمه بر پا میکنم
لازم شود تا نیمه شب این پا و آن پا میکنم
باید ببینم روی تو... تا کم شود دلتنگیم
با هر غزل یک پنجره در دفترم وا میکنم
مکثی کن اینجای غزل!چون چهره ی ماه تو را...
از لابه لای این غزل امشب تماشا میکنم
گر لشکری مانع شوند...گر میزنی گر میکشی
امشب خودم را زورکی در قلب تو جا میکنم
بیگانه ام با دیگران !چون آشنایم با غمت
هر عشق دیگر جز تو را درسینه حاشا میکنم
هی بغض و هی شعر و غزل!این کار هر روز من است
دارم به خود بد میکنم.میدانم اما میکنم!
غمهای شیرینت چوسیب.عشق تو همچون وسوسه!
مانع شوی یا نشوی...ترک تو آیا میکنم؟!
این میوه ی ممنوعه را هر شب چه شیرین میخورم
راه زمین را بعد ازآن با ناله پیدا میکنم
از هر کجای این بهشت گر بی تو اخراجم کنند
من آدمم با هر غزل یادی ز حوا میکنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.