جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
1 ♥
به همسر عزیزم " پــویا "
تُــرک ِ من زیبـای من شیرین ترینم نازنین
با تــو عاشق میشوم تنهاترین مـرد زمین
همسـرم جـان ِ دلـم محبوب ِ قلبم بهترین
در نـگاه ِ عـاشقم شیـدائـی مـن را ببیـن !
2 ♥
دیـوانـه ام می کننـد این شاعرانی
که میدانند " تـــو " برای " من " هستی
و باز از چشمهای " تــو " شعر میسازند . . .
3 ♥
امشب باید
آغوشت را از تنت بدزدم
مست کرده آغوشم
برای لبهایت !
4 ♥
تا جنون فاصله ای نیست
لبخند بزن
کافیست !
5 ♥
مـــن ، التـهــاب ِ واژه ام
تـــــو ، شعـر دلبـرانه ای
من از چه میگویم سخن!
تــــو عــاشق سمانه ای
6 ♥
اون بــُرج ِ زهــرمار
مصــداق ِ حالمــــه
وقتی که فاصله َ ت
بــا مـن یـــه عالمه
این اشعار صرفا برای همسر مهربان و زیبایم سروده شده.
خواهشمند است نقد نفرمائید
سپــاس از مهـــرتان دوستــان ِ همــراهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.