دوشنبه ۲۸ آبان
ما ستم را ز چرخ برداریم شعری از حسین رضائی
از دفتر روز های سیاه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۲۲۳۰۳
بازدید : ۴۰۹ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب حسین رضائی
|
فـکر ایـنم که لشکری سازم
خود سـپاهی براه انـدازم
بگذارم به هر قدم سـرباز
همه جا بالگرد ها پـرواز
پر کنم از گلوله توپ و تفـنگ
بزنم طبل شاعرانه ی جـنگ
فکر اینم چه جنگ دشواریسـت
جنگ با دشمن ستمکاریسـت
همه جا را گرفته مدت هاسـت
لشکرش صف کشیده درهرجاست
شهر ویرانه ی من اشغال است
ساکنی هر که دیده ام لال است
درب ها خـانه خـانه می کوبم
پی ِ سـالارِ خـوب ِ محبـوبم
جـنگ را مـا برنـده ایـم اگر
رخ نمـایـان نمـایـد آن دلـبـر
فکـر آنـم کـه یار جـمـع کـنــم
خویـش پروانه گـرد شمع کـنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.