جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
شراب یعنی نگاه کردن به چشمات
کــه اینجـوری منو بــــد مست کرده
غــــزل یعنــــی کلام عــــاشقــانَـت
کـــه دنیـــای منو سر مست کــرده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.