جمعه ۲ آذر
شب افروز شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر عارفانه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ ۲۰:۱۹ شماره ثبت ۲۲۰
بازدید : ۸۶۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
////////////////////////////////////
یک روز با منی –یک روز بی منی
یک روز آشنا – یک روز دشمنی
با من چه می کنی ای گرمی وجود
خواهی دل مرا اینگونه بشکنی
////////////////////////////////////
دیدم تو را ولی در جمع دیگران
خوشنود دیدمت در جمع نا کسان
باور کنم تورا یعنی که این توئی
باشد عزیز من - اما بترس از آن
/////////////////////////////////////////
در کار عشق ما این حرف آخرست
هرچند که عشق ما یک کار دیگر است
این نقطه را ببین – این جمله شد تمام
بین من تو اشک امروز داور است/////////////////////////////////////////
شب افروز 6/8/89
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.