جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمانه نوری ( میترا )
آخرین اشعار ناب سمانه نوری ( میترا )
|
گفته بودم
مثل ِ هیچکس نیستی
هستی
مثل ِ تمام مردها . . .
فقط !
با تـــــو
عاشقم ! . . . .
2.
شنیده ام کسی از کنار تـو رد شد
باید، جنجال به راه بیاندازم
سنجاق موهایم را باز کنم تا باد
از عطر بوسه هایت
حصار سازد برای رقیبانم . . .
|