جمعه ۲ آذر
زمین شعری از ابوالقاسم حيدري
از دفتر بهار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ۰۹:۱۳ شماره ثبت ۲۱۷۴۸
بازدید : ۹۲۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر ابوالقاسم حيدري
آخرین اشعار ناب ابوالقاسم حيدري
|
دیشب
به ماه گفتم
خورشید
که بی خیالمان شده
پا در میانی کن
شاید....
زمین لباس شبش را ازتن بدر کند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار
عاااااا ااالی
و زیبااااا💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
💫💫♥️♥️♥️💫💫💫♥️♥️♥️💫💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️💫♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫
💫♥️♥️ 💔 💔 💔💔💔♥️♥️♥️💫
💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫
💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫
💫💫💫💫♥️♥️♥️♥️♥️💫💫💫💫
💫💫💫💫💫♥️♥️♥️💫💫💫💫💫
💫💫💫💫💫💫♥️💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫