جمعه ۲ آذر
اصرار و انكار شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۰۶ شماره ثبت ۲۱۷۲۵
بازدید : ۱۱۵۱ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
ديروز هي بر ماندنم اصرار كردي
گفـــــتم نمي مانم ولي اجبار كردي
گفتــــم نمي بينم نشان عشق در تو
اما به خاط خواهيــــم اقرار كردي
گفتي بمان تا زنده ي عشقت بمانم
شايد هزاران مرتبه تـكرار كردي
گفتي نباشي طاقت دوري نــــــدارم
باري گران بر شانه هايم بار كردي
حالا كه من تصميم ماند ن ر ا گرفتم
تو گفته هاي خويش را انكار كردي
اي كاش مي رفتم نمي ماندم كنارت
از ماندن و بودن مرا بــيزار كردي
دادي تمام هستي ام را دستم انـــگار
راهي براي رفتنم همــــوار كردي
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.