جمعه ۲ آذر
شوق دیدار شعری از آنا پورتقی
از دفتر از دلم ... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۱۴ شماره ثبت ۲۱۶۴۵
بازدید : ۸۰۶ | نظرات : ۷۸
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
گم می کند؛
مرا از من
شوق دیدار خیال انگیز تو...
اوج می گیرد
حسرت،
از بلندای سایه ها بی پایان نگاه من...
تا چشم کار می کند
انتظارت را می کشم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.