به نام خداوند صدف
شعر من یلدایی است
واژه ها مثل شبی رویایی است
دفترم عالمی از عشق و پر از زیبایی است
سرخی شعر و شراب و قلم ، امشب چه اهورایی است
شعر من آینه و ساده تر و دریایی است
توی شعرم بنگر ، غوغایی است
که در آن دنیایی است
تقدیم به زلال مرد هم زبانم...
استاد ابولفضل عظیمی بیلوردی(دادا)
نرو بمان
دو چشم تو چو آسمان
خریده ام تمام ناز تو به جان
نشسته رو به آسمان هلال ماه ابروان
چه خنده ای نموده ای به لب رووان
زلال و پاک و مهربان
و بیکران
تقدیم به بزرگمرد اندیشه های بیکران
استاد سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق)
با احترام
صدف عظیمی