يکشنبه ۲۷ آبان
آن شب یلدایی.. شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۰۴ شماره ثبت ۲۱۴۴۳
بازدید : ۷۱۲ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
من بودم و رویایت، در آن شب یلدایی
تصویر پری سایت، در آن شب یلدایی
من بودم و تصویر، لمس نفسم با تو
سودای تمنایت، در آن شب یلدایی
آن خواهش پنهانی، آشفتن و ویرانی
از داغ نفس هایت، در آن شب یلدایی
از سوز تو آغشتن، لب تشنه سبو گشتن
تکرار غزل هایت، در آن شب یلدایی
چشمان تو ساغرزن، چشم و دل من روشن
با پیکر زیبایت، در آن شب یلدایی
ای چشم تو یلدایی، ای گیس تو یلدایی
من هر مژه شیدایت، در آن شب یلدایی
نقشی ز تو و مهرت، با بوس و کنار من
در سینه ز یلدایت، در آن شب یلدایی
علی نیاکوئی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.