من خدا را با دل و جان دیده ام
عشق را با نور ایمان دیده ام
در وجودی از تقاضا گشته ام
خواهشی از درک عرفان دیده ام
در نگاه معنویت بوده ام
معنویت را فراوان دیده ام
کعبه در قلب من است، من کعبه ام
کعبه ای زیباتر از آن دیده ام
من مردد نیستم درعشق خود
عشق را در خط پایان دیده ام
شب فروزی کار دنیای من است
عاشقان من عشق سوزان دیده ام
از ریاکاران نبودم نیستم
رنجها از زخم بهتان دیده ام
هرکه شک دارد بپرسد از دلم
این دل خود را غزل خوان دیده ام
--------------------------
شب افروز 20/10/91
دیروز تو خبرها خوندم عربستان 15 هزار موشک ضد تانگ از آمریکا خریده
که این شیرین ترین معامله بوده از خودم پرسیدم این موشکا قراره تو سر کی بخوره شیعه های عراق افغانستان پاکستان سوریه یا شایدم ایران پول این موشکا از کجا اومده به احتمال زیاد همین پولهائی هست که حاجی های ما دادند بغیر از اینه
بیائیم اسیر احساسات نشیم خدا همه جا هست مکه هیچ خبری نیست
اگر یک سال پولی که تو جیب عربا (طالبان ) میره خرج باز سازی کشور خودمون بشه می بینید که تا به حالا چقدر اشتباه کردیم
دوستتون دارم