جمعه ۲ آذر
\ فریاد \ شعری از حسین قاسمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۲۱۱۹۴
بازدید : ۸۷۳ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب حسین قاسمی
|
قسم به کلامت ...
بعد از تو
هیچ گاه چشمانم نخواهد خشکید
هیچ قلبی نمی تواند
هیچ نگاهی نشاید
راه پیداکند به دلی که روزی از آن تو بود
با رفتن تو
نسیم بهاری ایستاد
قامتم خم شد
سوسوی نگاهم به واژه هاست
به حرف هائی که از لبت جاری بود
بعد از تو
نهال تازه عروسمان خشکید
چلچله ها، همنشین جغد همسایه شدند
تا دستی به سویم دراز می شود
نگاه تو به دلم شرم می آویزد
پلک هایم به نگاه دیگری سنگینی می کند
لبم به بوسه ای سرد ... ؟
تمام دنیایم تاریک است
دلم لبریز تنهائی ست
بعدازتو ...
خدای عشق مرد
چراغ عاطفه هاخاموش
یافتن یار ،
افسانه ی مکتب ها شد .
" حسین قاسمی "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.