جمعه ۲ آذر
هایکو 4 شعری از آنا پورتقی
از دفتر هایکو نامه نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۲۱۱۶۹
بازدید : ۱۴۴۴ | نظرات : ۸۱
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
شوق همراهیت
بی خویشتنم میکند
گاهی ،نگاهی...
***
چهار فصل زندگی،
بهار
با حضور دلنشینت...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.