جمعه ۲ آذر
گفتگوی من و دل شعری از مهرداد میمند (مهرداد)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۰۹:۴۰ شماره ثبت ۲۱۱۱
بازدید : ۱۰۹۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مهرداد میمند (مهرداد)
آخرین اشعار ناب مهرداد میمند (مهرداد)
|
گفتم ای دل بعد از این پیمانه گیر گفته بودم زیر پیمان میزند دیدی که زد ؟! آن کمان را طاق خواندی خون ببار گفته بودم تیر مژگان میزند دیدی که زد ؟! گفته بودی سر ندارد قابلی حالا ببین گفته بودم او به قرآن میزند دیدی که زد ؟! کافرش خواندم دلم اتش گرفت کفر او هم دم ز ایمان میزند دیدی که زد ؟! پاسخش آتش مرا...................................................... مست پیمانم دگر پیمانه چیست !؟ زیر پیمان گر زده مستی که هست تیر مژگان میزند اما درست زیر طاق میکده مستی که هست سر ندارد قابلی جامش بساز تا بسازد کار مارا یکسره مستی که هست کفر و ایمان را نمیدانم که چیست ! مست مستم مسئله مستی که هست؟!؟!؟!؟!!؟!!؟
درج نام کامل واستعاره و تخلص در این مکان الزامی می باشد:
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.