يکشنبه ۴ آذر
چهار شنبه سوری مبارک باد شعری از سعید مطوری (مهرگان)
از دفتر شور عشق نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۲۱۰۴
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر سعید مطوری (مهرگان)
آخرین اشعار ناب سعید مطوری (مهرگان)
|
زردی من دوری تو
آتش با قرمزی تو
زردی و قرمز ی ما زردی من سرخی تو
سال، انتظار میخونه
تا تو برگردی خونه
شب، با صفای عشقت زردی من سرخی تو
آتش و گل در کنارم
دل من بگو بی خارم
تا او برگرده پیشم زردی من سرخی تو
عشق ما آتش میاره
با تو صفایی داره
چهار شنبه آخر ساله زردی من سرخی تو
دست در هم تا نهایت
عشق با دلی شفایت
با من وفای تقدیر زردی من سرخی تو
سعید مطوری/مهرگان
از دفتر شور عشق
بداهه برای چهارشنبه سوری امیدوارم
امشب خوش بگذره من نیزدر باغ خانه آتشی درست می کنم تا میزبان کسانی شوم که در
کنارم هستند.
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.