يکشنبه ۲۷ آبان
عشق تو.. شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۶:۱۵ شماره ثبت ۲۰۹۸۰
بازدید : ۹۴۰ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
دل ز کفم ربودی و رفتم و بی تاب شدم
با لب و خال و عشوه ای در تب و در تاب شدم
توبه شکستم از همه جور و جفا کشیدنم
تا قد پر کرشمه ات دیدم و بی خواب شدم
تا رخ مثل ماه تو جلوه ی این چمن شده
سرخ طراز و لاله گون چون گل عناب شدم
در گذر گذشتن از خویش و به تو رسیدنم
قطره به قطره نازنین آب شدم آب شدم
آه و فغان نیمه شب رخ ز رخم ربوده و
چهره ی لرزان شبح چون رخ مهتاب شدم
وه که به تیغ چشم تو بند دلم برید و من
با دل شاد و بی خبر راهی محراب شدم
کاش که لحظه ای چو من در تب و تاب میشدی
چشمه ی پاک عاشقی در دل مرداب شدم
عشق تو آتشی شد و در سکرات این جنون
هوشم و عقل طیره شد خواب شدم خواب شدم
نیاکوئی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.