يکشنبه ۲۷ آبان
زمزمه پرداز شعری از علی نیاکوئی لنگرودی
از دفتر دفتر اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۰ شماره ثبت ۲۰۷۸۳
بازدید : ۶۰۲ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر علی نیاکوئی لنگرودی
آخرین اشعار ناب علی نیاکوئی لنگرودی
|
سوز زمستانه من و هلهله ساز تویی
زوزه این سوز من و ولوله انداز تویی
نام تو چون شعله کشد شعر پراکنده شوم
مصرع و هر بیت تو و قافیه پرداز تویی
چشم و دلم در طلبت صیحه سراسیمه کشد
صورت پنهان ز من و تذکره راز تویی
بیدل و خاموش شدم سرد و فراموش شدم
صوت دل آویز تو و گرمی آواز تویی
جز سخن عشق به تو جمله نیاید به دلم
زمزمه عشق من و زمزمه پرداز تویی
شور و شرر سازکنی بر جگر آتش زنیم
شعله ور و سوخته من جمله شررساز تویی
بی خبری گر ز دلم گو که خبر آورمت
ای که ز دل بی خبر و با همه دمساز تویی
نیاکوئی لنگرودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.