شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مریم رئیسی اردلی
آخرین اشعار ناب مریم رئیسی اردلی
|
دیروز را یادم نیست!
از امروز
هنوز
راه زیادیست تا خودم
" آخرِ پاییز،
زیر برگ هایِ هشتمین روز،
اوایل ماه نهم جا مانده و
متولد نمیشوم "
هفتاد سال بعد
همرنگ زردی برگ ها
شاید به درد سبز شدن بخورم...
تولدی در بهار
در آغوش درخت...
9/92
سالگرد تولدم مبارک
بوس بوس مریم جان
فدای همه متولدین آذر که یه دونه ایم و مثلمون نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.