پنجشنبه ۱ آذر
چراغ شعر ناب شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر تقدیمی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ۱۰:۱۱ شماره ثبت ۲۰۶۶۰
بازدید : ۱۰۸۱ | نظرات : ۷۲
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
صدف بانو چراغ شعر ناب است
محبت های او مثل گلاب است
بیا در باره اش شعری نویسیم
که پروین مسلک و نیما مآب است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.