جمعه ۲ آذر
ساقیا شعری از آنا پورتقی
از دفتر از دلم ... نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۲۸ شماره ثبت ۲۰۴۳۵
بازدید : ۸۴۹ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب آنا پورتقی
|
ساقی چشمان خمارت
می زند آتش بر دلم
حرام نکن شراب را
که مرهمیست بر دل سوخته ام
ساقیا وقتی نیستی
من مست انگور نه و انگور مست حال من است
در حسرت آن آنم
که در میکده ی عشق
من باشم و می و تو و
دیگر هیچ...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.