به نام خداوند صدف
هر بار نمازم را با یاد تو میخوانم
ای سوره ی زیبایی سرتاسر قرآنم
روزی که به دستانم ، دست تو خورد پیوند
بی شک که گلی روید در ساحت دستانم
افسوس که تو دوری ، افسوس که من پیرم
من از غم هجرانت ، تو از تن ویرانم
دریا شده ایم هر دو ، خوب است که یکرنگیم
تو بی کسی ات دریا است ، من گریه ی پنهانم
یک عاشق معصومم ، اما ز گنه سرشار
وقتی که نمازم را با یاد تو میخوانم
پ.ن1:
غرورم امپراطوری بزرگی بود...
ولی به پایت سقوط کرد!
پ.ن2:
منتظرم...
که نقد کنی!