جمعه ۲ آذر
آتش ندهیدش ... شعری از آرزو صیادی سالار
از دفتر رسم زمونه نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۷:۳۷ شماره ثبت ۲۰۲۹۶
بازدید : ۱۰۳۷ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر آرزو صیادی سالار
آخرین اشعار ناب آرزو صیادی سالار
|
دل من تنگ است آتش ندهیدش
عاشق بی ننگ است آتش ندهیدش
دل من با همه ی جور و جفا
آماده جنگ است آتش ندهیدش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.