جمعه ۲ آذر
فرانو! شعری از محمد آمرزیده
از دفتر ماه و راه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ۱۹:۳۶ شماره ثبت ۲۰۲۳۷
بازدید : ۷۲۶ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب محمد آمرزیده
|
1-(فروشی)
این شعر
دودست و پا دارد
با یک سر
به نرخ روز:
اگردستها بالا باشد
هیچ نمی ارزد
اگرپاها
پنجاه تومان متوسط
اگرسر
بدهکارمیشود!
2-(مافیا)
دوجا دیده ام
1-فیلمها
2-صف نان!
3-(کارتن خواب)
یک قرص نان به دست راست
یک قرص خواب به دست چپ
برای پرستش کل عالم
کافیست!
4-(کوانتوم)
ما ذره های ریز
همیشه
با چشمانی
مسلح
دیده شدیم
تا کسی باوراش نشود
ما هم روزی بزرگ میشویم!
با باراسمی هرچند منفی
همیشه چپ وراست چرخیده ایم
به دور هسته های مثبت
تا به جرم قوانین خودمان
مواخذه نشویم
یادتان باشد
برای شکستنمان
دکتری فیزیک هسته ای
کافی نیست!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.