جمعه ۲ آذر
چند کوتاه شعری از محمد آمرزیده
از دفتر ماه و راه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ۰۰:۵۹ شماره ثبت ۲۰۱۴۱
بازدید : ۷۴۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب محمد آمرزیده
|
1-(بیزینس)
به روسی
نفت میفروشد
به آذری
اوزون برون
به فارسی
کیلکا
گاها دمپایی وجنازه نیز
دربساط اش هست
این خزرعجوبه ایست
به تمام معنا!
2-(درس خوان)
مدرسه رفت
کلاس گم شد
معلم مرد
من هنوز
با ناخنهای ازته گرفته شده
با کله ی کچل
ودهانی باز
منتظرزنگ تفریحم!
3-(سوژه)
نه صبح
نه ظهر
نه عصر
تنها حس سوختن
برایم آفتاب را
شعرمیکند!
4-(اشتباهی)
تا میرسم
چهاراه می ایستد
چراغ راهنما خاموش میشود
خط های عابرپیاده ایستاده
و به ماشینها حمله ورمیشوند
تا راننده ها برای من خط ونشان بکشند!
اشتباه گرفته اید
من قرمز نیستم
مرا آفتاب سوزانده!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.