کنار رهبر خود اولی شد
خدا گفت و محمد (ص) هم پذیرفت
به امر حق دو دنیا را ولی شد
----------------------
علی(ع) از بهترین ها بهترین است
علی(ع) تنها نشانی از یقین است
غدیر خم محمد (ص) اینچنین گفت
مسلمانان ولایت اصل دین است
----------------------
محمد(ص) بی علی(ع) معنا ندارد
خداوند هم علی(ع) را دوست دارد
کسی که اهل اسلام و یقین است
دلش را بر ولایت می سپارد
--------------------
مرا به کعبه ی دل می برند قربانی
برای آنچه خودم خواهم و تو می دانی
وجود زلف پریشان تو چه با من کرد
مرا نمانده خیالی بجز پریشانی
برای دیدن رویت هزار امید است
اگر چه دیدن رویت شود به پنهانی
چه می شود؟! که به عشق تو جان دهم صد بار
که جان درون من خسته بوده زندانی
به جرم آنکه خودم را ز خود رها کردم
چه می کشم زنگاه های نا مسلمانی
به شب فروزی من تهمت ریا بستند
ندیده اند و ندانند آنچه می دانی
----------------
شب افروز1/8/92
http://shereyar.mihanblog.com/