جمعه ۲ آذر
باز وجدانها مُرد ( زلال عروضی پیوسته قافیه دار ) شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۶:۵۵ شماره ثبت ۱۹۲۵
بازدید : ۶۶۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
آفـتـاب غـمگیــن اسـت
بـــاز روز حساب غـمگیــن اسـت
ابــر بـُخل بـا حیلت، شبهـه می بـارد... لیک
هــم سئوال جناب غمگین است
هم جواب غمگین است
باز ایمانـها مُرد
بـاز احسـاس در انسانـها مُرد
باز مَردیّ و خدا ترسی و شرم و خجلت
کوچه ی عدّه ای از جانها مُرد
باز وجدانها مُرد
پا شو تا بر گردیم
سائـل کـوی دادگـــر گردیم
ما نـه آنیم که از گمشده ها باج کشیـم
پا شو تا وارد محشر گردیم
پـای کـوثر گردیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.