سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
لحظه به لحظه ام شده'پیچش وتاب دادن ه شکل وشمای واژه ها/
تاکه نگارم عاقبت صداودردخویش را
به لوح شعرشاعرا/
سردنمیشوم دمی وپای پس نمیکشم/
زسخره های نابجا/
زطعنه ی مترسکی که گوش اوپرشده از
لالاییای تابه تا/
جهل بینباشته در'قله ی گیجگاه خویش/
وهرچه مینگارمش نمیشودنمیشود!/
فقط به آن متاع گیجگاه خویش'
پای لجاج می نهد/
قلب مرادریده وحرف نپخته اش چوتیر/
به قلب زخمه می زند/
ولی من ازسرشت خویش'
پای به پس نمیکشم/
غرورکهنه داری وبه طبل جنگ میزنی!/
طبل مزن که طبلها'هوای سالهای دور
به جمع ما می آورد/
*****************************
سلام ودرودحضورشماعزیزان وبزرگوارانم
لازم به ذکره که تاریخ این سروده
اردیبهشت ماه سال نودویک هست وبخاطرعدم تاییدپی درپی اشعارم از
طرف مدیرتاییدسایت شعرنوسروده شده
وهیچگونه ارتباطی به سایت شعرناب ومسولین محترمش ندارد.
باتشکرفراوان ازجناب ملحق گرامی
مدیرعریزومهربانمون
وسپاس بیکران ازجناب زرین قلمی
مدیرعزیزتاییداشعار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.