چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهدی قلایی
|
برو برو برو... خوب! زتیش
شعر محاوره
Anchor
عبدرضا
مدتیه
خیلی مهربون شدم
میترسم
بمیرم
حتا
یه جوری شده
گاهی
دلم واسه عبدرضا هم تنگ میشه
+
Anchor
ساده
خانم فلانی ناراحت بود
که مردا چرا اینقد
ناتو شدن
گفتم: ناراحت نباش
مردا ساده ان
کلاتو ورمیدارن
ولی
دوباره سرت میذارن
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:49 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
سرش گرده
یه نصفه شب
که بیدتر شدم
تا یه شعری رو که نمیذاشت بخابم
بنویسم
زنم که بر عکس همه چیش
خیلی سبکه خابش
پرید و فورن
یه سوسک پیدا کرد
حالا بیا و
درسش کن
من قبل از همه چی
باید دنبال
آقا سوسکه باشم
فعلن همه چی تعطیله
شعر معر هم سرش گرده!
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:45 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
آی رضایی
گاهی خوبه
این آدمایی رو که خیلی ادعاشون میشه
واسه اینکه بگی نمیشناسی شون
اسمشون رو عمدن اشتباهی بگی
مثلن یارو اسمش رضاست
بگی :
آی رضایی
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:39 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
5 صب
اینقد این روزا
این موبایلم رو کوک کردم
رو 5 صبح و
بیدار شدم
که حالم بهم میخوره از ساعت 5 صبح
فردا که بیکارم
میخام دوباره کوکش کنم رو ساعت 5
بعد که زنگ زدو
بیدار شدم
بگم: زارت بیا تحویل بگیر
میخام تا ده صب بخوابم
هر کاری هم از دستت میاد کوتاهی نکن
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:37 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
5+1
سپنتا میگه:
بابا من آخرش نفهمیدم
این 5+1
یعنی چی؟
گفتم پسرم
یعنی 6
یعنی 60
یعنی شصتاد
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:32 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
پولیس
نمیدونم
چرا این پلیس های راهنمایی
همه شون خوش تیپن
دقت کردین؟
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:28 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
قرقر
من دوس دارم
وقتی با نی
آبمیوه میخورم
ته تهشو در بیارم
یعنی دیگه به قر قر بیفته
یه شب هم زنم گفت
دنبال چی هستی
تهش هیچی نیس به خدا
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:25 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
سیانور
مادرم
فلانی رو که میدید
میگف
نم پس نمیده
باز هم به شرف یدی
من یه کسیو
میشناسم
قرص سیانور به آدم نمیده
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:23 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
Anchor
خرداد
نه واسه اینکه
ماه تولد تو بود
از خرداد بدم میاد
چون نذاشتی یه بار
شانسمو
امتحان کنم
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور 1392ساعت 13:21 توسط مهدی غلایی | نظر بدهید
کاربر گرامی خواهشا در نحوه کپی پیست قرار دادن بیشتر دقت نمائید!!!!!!!!!!!!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.