تورو از نبض دریا میشه حس کرد           مثل موجی که برگشته به ساحل
فقط اینو نگو که برمیگردی             بزن روی تموم خستگی هام مهر باطل
تو تصویر یه قاب خالی از عکس            میشه با تو تا رویاها سفر کرد  
از این تن پوش سرد بی تو بودن            باید تا اوج دل دادن هذرکرد
یه شب اینجا کنار بغض مهتاب              صدای گریه ی ماهو شنیدم
برای دل بریدن از ستاره                 تو چشماش قربت فردارودیدم
نبودی وندیدی لحظه هارو                 که با شب گریه ها بی تاب بودم
کنار ساحل تنهایی بی تو                 منم هم قسمت مهتاب بودم