سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      یار سفر کرده

      شعری از

      نادر اقبال

      از دفتر ابتدا نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ۰۸:۴۲ شماره ثبت ۱۸۲۰۴
        بازدید : ۱۰۰۳   |    نظرات : ۳۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نادر اقبال

      امروز دل از کوچه دلدار گذر کرد

      خاک قدمش بوسه واز خویش حذر کرد

       

      آمد به خیالش رخ دلدار زهرسو

      آن ناله وآهی که به دل بود اثر کرد

       

      در خویشتن خویش بسی گم شد و لرزید

      چون دید که دلدار از آن خانه سفر کرد

       

      آن نام ونشانی که از او بود به فکرش

      بی نام ونشان دید وتن از روح بدر کرد

       

      هر خانه که میزد خبر از یار نبودش

      رو سوی عدم کرد ودلش عزم خطر کرد

       

      با آن که عدم جایگه روح وروان بود

      از هر که بپرسید حواله به دگر کرد

       

      جانا تو کجایی که چنین دوری ونزدیک

      در یافتن روی توبایست سفرکردوسفرکرد

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0