يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
آخرین اشعار ناب میثم الهی خواه(قاصدک باران) تک لُر
|
بانو !
اینجا مردی در فراقت
تار و پود هستی اش را
به امید آمدنت سپرده بود
نیامدی !
تار و پودش برایت
تار تار شد
((قسمت اول ))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.