سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 16 تير 1403
  • روز ماليات
1 محرم 1446
  • آغاز سال yyyy هجري قمري
Saturday 6 Jul 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    شنبه ۱۶ تير

    غزلم جدا بخوانید و غمم جدا بپرسید

    شعری از

    حسین دلجویی

    از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۸:۲۷ شماره ثبت ۱۷۹۲۲
      بازدید : ۵۹۲   |    نظرات : ۳۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین دلجویی

     

     

    ره کوی ناز نازان ز ستاره ها بپرسید  *

    و  رموز دلنوازان  فقط از خدا بپرسید

     

    غزلی ز چشم هایم زجداییش  نوشتم

    غزلم جدا بخوانید و غمم جدا بپرسید

     

    نه توان ناله دارم  نه سر ترانه مانده

    ز نوشته ها بخوانیدم وبی صدا بپرسید

     

    «به امید آنکه شاید برسد به خاک پایش» *

    ز دو چشم خونفشان و  ز دم صبا بپرسید

     

    سر کوی گلعذاران به گدائیم چه حاجت

    که  سخای ماهرویان   ز دل  گدا بپرسید

     

    به سپید صخره خواندم  غم ماجرای طوفان

    ز دو چشم خیس دریا غم ماجرا بپرسید

     

    همه چشم گشته «دلجو» به فروغ زهره فامی

    ره کوی آشنایان ز ستاره ها بپرسید  *

     

    ======

     

    دوشنبه بیستم خرداد 1392

     

     

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0