یک
بعد از تو از هر عاشقانه ترس دارم
از هر سلام بی بهـــــانه ترس دارم
حتی اگر هم خونِ این دل خسته باشی
از قعر چاه یوسفـــــانه ترس دارم
دو
بعد از تو دیواری به دور دل کشیدم
باور کن این دیوار را مشکل کشیدم
گفتم نـــرو!رفتی!خدا پشت و پناهت
بی تو چه شب ها رنج بی حاصل کشیدم
بابت کم و کاستی ها پوزش هر کجا آزارتان داد گوشزد کنید
و
سپاس از نگاه سبزتان