"غـــــزلـــــــك”
غــــــــزلك ! یه مــــد ته قلــبمو احیـــا ميكني
واســـــــه سر كشيدنـــــات اما وايما مي كني
گره بـــــــا غنچه پلکت به رو زخمام مي زني
مهرچشمامو مي بيني ولـــــــي حاشا مي كني
پرده دلـــــــم را چون زخمه تار ميزني چنگ
با سر زلف پريشونت چه غوغــــــا مي كني
اخرين رقــــص يه برگم كه نگات مي كنه باز
رو سر شاخه تو ابرا اب رو دعـوي مي كني
غزلك خيلي نتــــرسي كه شدي رفيق بـــــــاد
همه جــــــا سرك كشيدي خودتـــو جا مي كني
ابروهات كمونگــير وتير چشات شكارچي اند
كي باشه قصاص بشن كه قتل بي جا مي كني
دل بارونيت گـــــل يخ مي كـــــاره قفس قفس
كفتر چــــــــاه خالت رو چرا هي تا مي كني؟
غزلك عكس تـــــــــورو رو مردمك كشيده ام
كيف داره وقتي اونو پايين وبــــــالا مي كني
غزلك دريا روپشت كردي مي خواي بدي بباد
موج سر خورده رو بيرون ز دريـــا مي كني
آن سوي پرچين احساس من ايستادي به خواب
مـي خواي عشق روخواب كني تمرين لالا مـــي كني
غزلك غــــــزل غـــــزل ترانه باروني ميشه
تـا كه شب گوش به دم شر شر اونــا مي كني
غزلك لــــــــونه سينه سرخ با رگبار مي تپه
و نـگاه خيسمو غــــــــــــــرق تمنا مي كني
غزلك ما مثل يه پنـــــــــــجره رو به سراب
كه غروب رومي كشيم وقتي تـودروا مي كني
غزلك مدتيه دلم بــــــــــــرات تنگ نمي شه
بسكه رو پلــكاي خيس رقص اهـورا مي كني
غزلك لباي داغت مـثل هـــــــرم يه اجــــاق
نــون عشق مـــي پزه وقتي رو لـبام تا مي كني
غزلك پــــــــــا شو بيا سفرمون آبرنگي شده
بهـارك گم شده و تويي كــــــــــه پيدا مي كني
غزلك يه روز نــــــــــم غصه ما تموم ميشه
خورشيد بارون مياد تو هم تمــــــاشـا مي كني
7/4/81
****